tag:blogger.com,1999:blog-37527641070310658592024-03-13T05:22:36.841+02:00Forums par Reklāmu & MārketinguKasparshttp://www.blogger.com/profile/14007030792248637490noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-3752764107031065859.post-70155971147141858212009-03-10T18:32:00.008+02:002009-03-23T16:11:05.738+02:00Peļņa internetāIespējams, kādam tā var būt īsta peļņa, kādam tās var būt kapeikas!
Šeit ir saiti Latviešu valodā kuri piedāvā iespēju pelnīt!
Kasparshttp://www.blogger.com/profile/14007030792248637490noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3752764107031065859.post-5898661277002963362009-01-15T16:09:00.009+02:002009-01-18T11:49:39.076+02:00I-VEIKALSMĀJAI UN INTERJERAM: Gultas veļa;
VESELĪBAI UN SKAISTUMAM: Uztura bagātinātāji;
BŪVEI UN REMONTAM:
LAUKTEHNIKA: Lauksaimniecībai; Vides kopšanai;
Kasparshttp://www.blogger.com/profile/14007030792248637490noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3752764107031065859.post-2922117674688314672009-01-03T13:54:00.003+02:002009-01-03T14:15:23.882+02:00Kas ir elektroniskā komercija (e-komercija)?Vienkāršotais variants
a
s
a
s
a
sKasparshttp://www.blogger.com/profile/14007030792248637490noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3752764107031065859.post-11887512786696002912009-01-03T13:36:00.005+02:002009-01-03T13:44:05.298+02:00Priekšrocības reklāmai internetāInternets ir samērā jauna informācijas pārraides vide. Tomēr globālā tīkla ievērojamās priekšrocības, salīdzinot ar parastajiem masu mēdijiem, nodrošina ļoti strauju lietotāju skaita pieaugumu. Pēc BMF/TNS datiem, Latvijā interneta auditorija ir 415 tūkstoši cilvēku. Turklāt globālā tīkla popularitātes pieauguma tempi nesamazinās.
Tādējādi internetu jau var aplūkot kā efektīvu tirdzniecības un Kasparshttp://www.blogger.com/profile/14007030792248637490noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3752764107031065859.post-62739536601707422282008-01-27T15:30:00.002+02:002009-01-03T12:15:08.356+02:00Kartītes, atklātnes, pastkartes.
Apsveikuma kartītes
Nepamatoti atstājām novārtā seno tradīciju „nokausēt pastniekus”, izpušķot radu-draugu dzīvokļus un sadarbības partneru kantorus ar savām apsveikumu kartītēm. Kādreiz tik populārā garo ziemas vakaru pavadīšanas nodarbe, pēdējā laikā sāk vairāk atgādināt kaut kādu piramīdas-vēstuļu (vai vēstuļu-piramīdas) shēmu - saštancē kartītes, nosūti 1000 firmām un nākamos 5 gadus Kasparshttp://www.blogger.com/profile/14007030792248637490noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-3752764107031065859.post-42232253584380189712008-01-26T18:59:00.000+02:002008-02-08T10:09:14.198+02:00Logotipi
Logotipa izstrāde. Viena no pirmajām lietām kompānijas imidža organizācijā - tā ir firmas logotipa radīšana, kas ir viens no kompānijas, tirdzniecības markas, brenda, vai produkta panākumu pamatfaktoriem.
Kā sludina vārdnīcas, firmas stils - tas ir grafisko, vizuālo un informatīvo līdzekļu kopums, ar kuru palīdzību firma uzsver savu individualitāti. Logotips tiek izmantots firmas produkcijasKasparshttp://www.blogger.com/profile/14007030792248637490noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3752764107031065859.post-74261724498336685272008-01-26T16:11:00.028+02:002009-01-03T13:00:05.912+02:00Interneta veikaliInternet veikalu klasifikācijas
Internet veikala ieņemamo tirgus segmentu var izteikt procentuāli salīdzinājumā ar tiešo un netiešo konkurentu ieņemamo tirgus daļu. Ja Jums ir pieejami oficiāli publicētie dati par uzņēmumu apgrozījumu un peļņu gūto no internet veikalu izmantošanas, tad tas varētu būt labākais raksturojošais lielums. Taču šādu informāciju lielākā daļa uzņēmumu, kuri ir Kasparshttp://www.blogger.com/profile/14007030792248637490noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3752764107031065859.post-51169040301751141612008-01-25T22:17:00.005+02:002009-01-02T17:22:31.465+02:00Reklāmas vēsture un būtībaVārds „reclamo”, cēlies no latīņu valodas un tagad ir daudzu pasaules tautu valodu lietotajā termina pamatā un tas nozīmē - izsaucos, kliedzu, skaļi protestēju.
Reklāmas vēsturē var izšķirt vairākus attīstības posmus. „Kā sociāli ekonomiska parādība tā turpina attīstīties un vēl nav sasniegusi savas attīstības augstāko punktu., jo informācija ir kļuvusi par vienu no cilvēces svarīgākajām Kasparshttp://www.blogger.com/profile/14007030792248637490noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-3752764107031065859.post-78000635907930878162008-01-25T22:17:00.003+02:002008-12-10T14:05:09.785+02:00Papīrs
Papīrs kopējo sadzīvisko atkritumu plūsmā ieņem vienu no galvenajām vietām. Dažādās valstīs procentuāli tā daudzums ir atšķirīgs, tomēr tas sasniedz pat 40% no kopējā cieto atkritumu apjoma. Papīru ražo no celulozes pulpas (masas), kurai pievieno pigmentus un pildvielas. Izejmateriāls celulozei ir koksne. Lai saražotu 1 tonnu celulozes masas, nepieciešamas 3,5 tonnas koksnes. Atkārtoti Kasparshttp://www.blogger.com/profile/14007030792248637490noreply@blogger.com0